יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

זירה 2

1+2. 
אומייגדדד אני כ"כ אוהבת לצפות בסדרותתת זה כ"כ כיף!!! הסדרה הכייייי אהובה עלי בעולםםםם זה : TEEN WOLF, כאילו, גאד, זה סדרה כלכך מוששששש והשחקנים שם ממש חתיכייםםםםם  ומשחקים ממש טובבב!!!! יש לסדרה הזאת 5 עונות וממש ממשששששש בקרוב יוצא עונה 6!!!!!!! אומייגאד אני כלכך EXCITEDֱֱֱֱ!!!! 
הדמות הכייייייי אהובה עליי בכלללללל הסדרה הוא סקוט מלקול, AKA - טיילור פוזי <3 <3 :) :)
וברורר שיש עוד סדרה שאני אוהבת מאווודד שהיא נקראת THE VAMPIRE DIARIES היא סדרה 100ממת! 
השחקן הכייי אהוב עליי משם הוא דיימון סלבטור, AKA -איאן סומרהולדר, הוא משחק שם ממש BADASS (קשוח כביכול) והוא פשוט מושששששש וממש חתיךךךך, והוא גם משחק ממשש ממש טווובבב והוא ממש מוכר!!!!!!

מאפייני שפת הכיתבור בקטע זה:
הכפלת אותיות- הבעת התרגשות מוזמת מאחר ולא רואים את פניי, להעביר את העובדה שאני מאוד נרגשת ומתלהבת לקראת משהו מסויים.
שימוש בלעז- שימוש בלעז מיועד לקיצורי מילים, ומאחר שזו שפה שיש בה שימוש רב אז היה ניתן להשתמש בה. לדוג': במקום לרשום אלוהים אדירים רשמתי OMG.
קיצורי מילים- למטרת חיסכון בזמן

זירה 1

1.                                                                נדקר, התמוטט - ומת: תיעוד חתונת הדמים
 אלמוג פאדל, בן 22, הגיע לחגוג בשמחתו של ירין ביטון בפרדס חנה לפני חודש וחצי. החגיגה  הסתיימה בטרגדיה כשהחתן ואחיו יחד עם אביהם אבי ביטון דקרו את פאדל למוות. הדקירה הקטלנית  תועדה במצלמות האבטחה. האב ובניו מואשמים בהריגה בלבד
 האירוע החגיגי הסתיים בדקירה קטלנית שנקלטה במצלמות האבטחהלפני שבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום  נגד אב ושני בניו בגין הריגתו של אלמוג פאדל, בן 20, בפרדס חנה לפני כחודש וחצי. סרטונים ממצלמות אבטחה, מגוללים את    סיפור הקטטה שבסיומה מצא פאדל את מותו.
 פאדל היה אחד האורחים בחתונה ובינו לבין אבי ביטון, מאור עקיבא ואביו של החתן ירין, התפתח ויכוח מחוץ למסעדה. הוויכוח  הפך מהר מאוד לקטטה המונית שבה היו מעורבים, לפי כתב האישום, האב יחד עם שני בניו ופאדל. לפי כתב האישום שהוגש  נגד ביטון, בשלב מסוים הוא רץ פנימה חזרה למסעדה, לקח סכין ודקר באמצעותה את פאדל. בינתיים, החתן ירין ואחיו תמיר  תקפו והיכו את פאדל.

2.
  מאפייני  התקשורת:
 הנמען-  האתר "ynet".   
 מוען-  קוראי האתר "ynet".
 מסר- אדם שנדקר בהלך חתונה של חברו.
 ערוץ- אינטרנט.
 קוד- כתב, סרטון, תמונה.
 משוב- תגובות.
 רעש- חוסר קליטה/ wifi/חשמל.

3.
מודל תהליכי-לאסוול
מוען- חברת קוקה קולה
מסר- קולה זה טעים
אמצעי תקשורת-פרסומת בטלויזיה
נמען- כל מי שצופה בטלויזיה
השפעה- רצון לשתות קולה