יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

זירה 5

   1. עולם המיינקראפט- ילד התאבד בגלל שנהרס לו המשחק עקב שימוש יתר.
המיינקראפט (Minecraft) הוא בעצם משחק מחשב המיועד לכל הגילאים (יש גם לא מעט אנשים מבוגרים שמשחקים במשחק זה) , ילדים בכל העולם משחקים בו, (ואף מכורים אליו) ואין משפחה בעלת ילדים שאין לה את המשחק הזה\ שאחד הילדים רוצה וחולם עליו. זה המשחק הכי נמכר בכל הזמנים למחשב האישי, ומקום שני ( אחרי טטריס ) במשחקים הכי נמכרים בעולם. מה שעושים במשחק הזה בעצם  זה לשרוד עולם וירטואלי ע"י כך שמדמים מציאות, לדוג': בניית בתים, מציאת משאבים (כגון לחטוב עצים, להשיג יהלומים וכדומה.) הריגת ובישול חיות למען אכילה והישרדות, גידול חיטה ותפוחי אדמה ועוד. יש למשחק 3 מצבים: *הישרדות *. משחק. (להנאה, ניתן גם לשחק בקבוצת אנשים)  *.בניית מכונות. (בלי קשר למשחק וההישרדות, פשוט בניית מכונות וירטואליות להנאה)

דעתו של ילד בן 10 (אחי הקטן) על המשחק "מיינקראפט": לפי דעתי מיינקראפט זה משחק שמדמה מציאות, אפשר ממש לחרוש ולשחק בו כל היום, אבל לדעתי מיינקראפט בסופו של דבר יכול לקרוס (מבחינת זה שאף אחד לא ישחק בו) בגלל שלאנשים בשלב מסויים ייגמר מה לבנות ומה לעשות במשחק והם יתחילו להשתעמם..  זה כאילו כמו העולם שלנו, יש מדבר, יש קקטוסים וכו', אבל יש דברים במיינקראפט שאין בעולם האמיתי ושהם בכלל לא הגיוניים, למשל, כמו שבית יכול לעמוד באוויר ואפשר לבנות בית הפוך, אבל אם הייתם שואלים אותי אני מעדיף את העולם האמיתי כי יש חברים, משפחה, ואם לא היה אתת העולם האמיתי לא היה מיינקראפט J
   דעתי על המשחק הנ"ל : לדעתי יש קצת יותר מידי התלהבות מסביב למשחק הזה, ויש התמכרות קשה לגביו. אני יכולה להגיד על אחי הקטן, שהוא משחק במשחק הזה הרבה יותר מידי, ולדעתי יש משהו שגוי בזה.

יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

זירה 4

1.

ידיעות אחרונות:
כותרת ראשית: פשרת עמונה מתנדנדת               בצבע כחול-לבן
כותרת משנית: משה קצב שוחרר מהכלא             תמונה של האדם הנ"ל
כתבות נוספות בולטות: ח"כ בדרך למעצר           בצבע אדום בולט

ישראל היום:
כותרת ראשית: משה קצב שוחרר מהכלא                  בצבע כחול עדין עם תמונה של האדם הנ"ל
כותרת משנית: דרמה בבג"ץ                                   בצבע אדום בולט
כתבות נוספות בולטות: ח"כ גטאס צפוי להיעצר          בצבע חלש ולא בולט

2. השוואה:
פרשת משה קצב: ישראל היום- כותרת ראשית ובולטת בצבע כחול.
                         ידיעות אחרונות- כותרת משנית עם תמונה ברקע בלבד.
התייחסות למקרה- ישראל היום- יותר מדובר על המצב הרגשי שלו שהוא שמח לצאת מהכלא ושהוא מתרגש וכו'.
ידיעות אחרונות- מתקבל רושם שהם נגדו (בכך שרשמו "כאילו לא מדובר באדם שהורשע באונס" וכדומה.
בעיתון ישראל היום מראים בתמונה את משה גנץ עם פרצוף עצוב ומאוכזב, לעומת העיתון ידיעות אחרונות, שבו רואים אותו צוחק  ושמח.

יום שבת, 10 בדצמבר 2016

זירה 3


תוצאת תמונה עבור ‫דיסק DVD‬‎

דיסק DVD- מהפכה או שינוי?

DVD הוא תקליטור שהמידע בו מאוחסן בצפיפות גבוהה במיוחד, דבר המאפשר לאחסן על-גבו מידע דיגיטלי רב.
עם המצאת ה-DVD ניתן לו שם זה כראשי תיבות באנגלית של Digital Video Disc ("תקליטור וידאו סיפרתי"). במשך הזמן הוחלט שראשי התיבות יציינו Digital Versatile Disc ("תקליטור סיפרתי רב-שימושי") כדי לא לרמוז ש-DVD משמש לסרטים בלבד. היות שלא הושגה הסכמה באשר לראשי התיבות הנכונים, והנושא היה שנוי במחלוקת במשך מספר שנים, הוחלט באופן רשמי כי השם DVD לא יהווה ראשי תיבות כלשהן.
קיימים נגני DVD אותם יש לחבר למחשב ונגנים העומדים בפני עצמם, אותם יש לחבר למכשיר הטלוויזיה או לצג. בדומה לנגני תקליטורים, נגני DVD אינם מסוגלים להגביר בעצמם את עוצמת הקול; לא ניתן לחבר אליהם רמקולים באופן ישיר, ויש לעשות זאת דרך מגבר. כל מכשירי ה-DVD מסוגלים לנגן גם תקליטורי אודיו או CD-ROM. רוב מכשירי ה-DVD שיוצרו אחרי שנת 2000 מסוגלים לקרוא קובצי קול דחוסים בפורמט MP3 המוקלטים על-גבי תקליטורי DVD או CD-ROM.
ה-DVD משמש בעיקר בשני תחומים: הפצת תוכנה והפצת סרטים.
לפני המצאתו נאלצו יצרניות משחקי מחשב לוותר על מרבית יכולות המולטימדיה הנפוצות במשחקים של ימינו (סרטים וקול באיכות גבוהה, בעיקר). אפשרות נוספת הייתה להפיץ משחקים על-גבי תקליטורים רבים- אפשרות יקרה ולא נוחה. המצאת ה-DVD הביאה לשכלול רב של משחקי המחשב.
הDVD הוא שינוי, ולא מהפכה!
הדטרמיניזם הטכנולוגי בא לידי ביטוי במוצר זה בכך שזה נותן יותר אופציות ונוחות למשחקי מחשב וסרטים ובעקבות זה אנחנו נהיים מכורים למסכים ויוצאים פחות מהבית, וזה גורם לנו להתרגל לנוחות שאין צורך לצאת מהבית ולהיפגש עם אנשים אמיתיים ולא דרך מסך.

3 תחומי חיים שמושפעים כתוצאה מהמהפכה הדיגיטלית:

1.עולם התרבות החדש הפך לקולקטיבי- כל אחד יכול לשתף את הדעה שלו ברבים ולהפיץ סרטים ותמונות ללא כל הכשרה מקצועית (לדוגמה : ביוטיוב ניתן להעלות תכנם לבחירתך החופשית ללא צורך בהסמכה מקצועית\ ללא אישור מאף גורם עליון.)
2.אנונימיות- הרשת מלאה במידע אישי והאנונימיות כבר לא מוחלטת (לדוגמה: כמו בסרט "משחקי חובה" שהיה המון מידע אישי עליה ברחבי האינטרנט ובכך יכלו להתאים לה חובות שאתגרו אותה)
3.האינטרנט כמאיים על מעמדה של מדינת לאום- האינטרנט הפך להיות כלי פוליטי חזק שמשפיע מאוד על אנשים ומאפשר כלי להעצמתם של אוכלוסיות חלשות ולחילופין מגדיל את עוצמתם של ממשלות ושל דיקטטוריים לאומיים (לדוגמה: למשל כל העניין של העתעללות בחיות מופץ בכל רחבי הפייסבוק ובכך התודעה החברתית לנושא עולה.)






יום חמישי, 3 בנובמבר 2016

זירה 2

1+2. 
אומייגדדד אני כ"כ אוהבת לצפות בסדרותתת זה כ"כ כיף!!! הסדרה הכייייי אהובה עלי בעולםםםם זה : TEEN WOLF, כאילו, גאד, זה סדרה כלכך מוששששש והשחקנים שם ממש חתיכייםםםםם  ומשחקים ממש טובבב!!!! יש לסדרה הזאת 5 עונות וממש ממשששששש בקרוב יוצא עונה 6!!!!!!! אומייגאד אני כלכך EXCITEDֱֱֱֱ!!!! 
הדמות הכייייייי אהובה עליי בכלללללל הסדרה הוא סקוט מלקול, AKA - טיילור פוזי <3 <3 :) :)
וברורר שיש עוד סדרה שאני אוהבת מאווודד שהיא נקראת THE VAMPIRE DIARIES היא סדרה 100ממת! 
השחקן הכייי אהוב עליי משם הוא דיימון סלבטור, AKA -איאן סומרהולדר, הוא משחק שם ממש BADASS (קשוח כביכול) והוא פשוט מושששששש וממש חתיךךךך, והוא גם משחק ממשש ממש טווובבב והוא ממש מוכר!!!!!!

מאפייני שפת הכיתבור בקטע זה:
הכפלת אותיות- הבעת התרגשות מוזמת מאחר ולא רואים את פניי, להעביר את העובדה שאני מאוד נרגשת ומתלהבת לקראת משהו מסויים.
שימוש בלעז- שימוש בלעז מיועד לקיצורי מילים, ומאחר שזו שפה שיש בה שימוש רב אז היה ניתן להשתמש בה. לדוג': במקום לרשום אלוהים אדירים רשמתי OMG.
קיצורי מילים- למטרת חיסכון בזמן

זירה 1

1.                                                                נדקר, התמוטט - ומת: תיעוד חתונת הדמים
 אלמוג פאדל, בן 22, הגיע לחגוג בשמחתו של ירין ביטון בפרדס חנה לפני חודש וחצי. החגיגה  הסתיימה בטרגדיה כשהחתן ואחיו יחד עם אביהם אבי ביטון דקרו את פאדל למוות. הדקירה הקטלנית  תועדה במצלמות האבטחה. האב ובניו מואשמים בהריגה בלבד
 האירוע החגיגי הסתיים בדקירה קטלנית שנקלטה במצלמות האבטחהלפני שבוע הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום  נגד אב ושני בניו בגין הריגתו של אלמוג פאדל, בן 20, בפרדס חנה לפני כחודש וחצי. סרטונים ממצלמות אבטחה, מגוללים את    סיפור הקטטה שבסיומה מצא פאדל את מותו.
 פאדל היה אחד האורחים בחתונה ובינו לבין אבי ביטון, מאור עקיבא ואביו של החתן ירין, התפתח ויכוח מחוץ למסעדה. הוויכוח  הפך מהר מאוד לקטטה המונית שבה היו מעורבים, לפי כתב האישום, האב יחד עם שני בניו ופאדל. לפי כתב האישום שהוגש  נגד ביטון, בשלב מסוים הוא רץ פנימה חזרה למסעדה, לקח סכין ודקר באמצעותה את פאדל. בינתיים, החתן ירין ואחיו תמיר  תקפו והיכו את פאדל.

2.
  מאפייני  התקשורת:
 הנמען-  האתר "ynet".   
 מוען-  קוראי האתר "ynet".
 מסר- אדם שנדקר בהלך חתונה של חברו.
 ערוץ- אינטרנט.
 קוד- כתב, סרטון, תמונה.
 משוב- תגובות.
 רעש- חוסר קליטה/ wifi/חשמל.

3.
מודל תהליכי-לאסוול
מוען- חברת קוקה קולה
מסר- קולה זה טעים
אמצעי תקשורת-פרסומת בטלויזיה
נמען- כל מי שצופה בטלויזיה
השפעה- רצון לשתות קולה

יום שישי, 14 באוקטובר 2016