יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

זירה 5

   1. עולם המיינקראפט- ילד התאבד בגלל שנהרס לו המשחק עקב שימוש יתר.
המיינקראפט (Minecraft) הוא בעצם משחק מחשב המיועד לכל הגילאים (יש גם לא מעט אנשים מבוגרים שמשחקים במשחק זה) , ילדים בכל העולם משחקים בו, (ואף מכורים אליו) ואין משפחה בעלת ילדים שאין לה את המשחק הזה\ שאחד הילדים רוצה וחולם עליו. זה המשחק הכי נמכר בכל הזמנים למחשב האישי, ומקום שני ( אחרי טטריס ) במשחקים הכי נמכרים בעולם. מה שעושים במשחק הזה בעצם  זה לשרוד עולם וירטואלי ע"י כך שמדמים מציאות, לדוג': בניית בתים, מציאת משאבים (כגון לחטוב עצים, להשיג יהלומים וכדומה.) הריגת ובישול חיות למען אכילה והישרדות, גידול חיטה ותפוחי אדמה ועוד. יש למשחק 3 מצבים: *הישרדות *. משחק. (להנאה, ניתן גם לשחק בקבוצת אנשים)  *.בניית מכונות. (בלי קשר למשחק וההישרדות, פשוט בניית מכונות וירטואליות להנאה)

דעתו של ילד בן 10 (אחי הקטן) על המשחק "מיינקראפט": לפי דעתי מיינקראפט זה משחק שמדמה מציאות, אפשר ממש לחרוש ולשחק בו כל היום, אבל לדעתי מיינקראפט בסופו של דבר יכול לקרוס (מבחינת זה שאף אחד לא ישחק בו) בגלל שלאנשים בשלב מסויים ייגמר מה לבנות ומה לעשות במשחק והם יתחילו להשתעמם..  זה כאילו כמו העולם שלנו, יש מדבר, יש קקטוסים וכו', אבל יש דברים במיינקראפט שאין בעולם האמיתי ושהם בכלל לא הגיוניים, למשל, כמו שבית יכול לעמוד באוויר ואפשר לבנות בית הפוך, אבל אם הייתם שואלים אותי אני מעדיף את העולם האמיתי כי יש חברים, משפחה, ואם לא היה אתת העולם האמיתי לא היה מיינקראפט J
   דעתי על המשחק הנ"ל : לדעתי יש קצת יותר מידי התלהבות מסביב למשחק הזה, ויש התמכרות קשה לגביו. אני יכולה להגיד על אחי הקטן, שהוא משחק במשחק הזה הרבה יותר מידי, ולדעתי יש משהו שגוי בזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה